Välkommen att kontakta oss!

Vi vill att du som fastighetsägare ska ha en enkel väg in till oss, med bästa tänkbara service. Därför har vi skapat en egen kundservice speciellt för dig som fastighetsägare – med kort kötid och engagerade kundservicearbetare.


Du väljer själv hur du kontaktar oss, ring eller mejla beroende på vad som passar dig bäst. Vi har snabb svarstid på både telefon och mejl.

Vill du få svar på en fråga eller beställa en tjänst? Du kan kontakta oss via mejl eller telefon. Har du problem med en tjänst från oss? Ta snabbt reda på om din fastighet berörs av en driftstörning genom att läsa vår driftinformation först.

Om du behöver en lapp att sätta upp i ditt trapphus som visar att din fastighet är Telenoransluten kan du meddela oss här. Vi har även digitala bilder som du kan använda för att skriva ut lappen på egen hand.

Fastighetsägarservice för fastighetsägare, bostadsrättsförening, byggherre och samfällighetsförening

Ring oss på 0770-111 333, Val 1. Eller kontakta oss via fastighetsagarservice@telenor.se

Öppet: Vardagar klockan 09.00-16.00, lunchstängt 12.00-12.45.

Teknisk support för fastighetsägare, bostadsrättsförening, byggherre och samfällighetsförening

Ring oss på 0770-111 333, Val 2. Eller kontakta oss via premium-service@telenor.se

Öppet: Vardagar 08.00-19.00, helger 10.00-17.00

Övriga frågor

Ring till vår kundservice på 020-222 222, vardagar 08.00-18.00

Gör en intresseanmälan

Du kan även kontakta oss på 0770-111 333 eller mejla avtalssupport@telenor.se 

För att vi ska kunna ge dig den information du önskar behöver du fylla i uppgifterna ovan. Vi sparar uppgifterna i max tre månader från det att du fått svar.

Ett fel inträffade när CAPTCHA-bilden skulle hämtas