Kontakta oss

  • Personlig service

    Vill du få svar på en fråga eller beställa en tjänst? Du kan kontakta oss via mail, Facebook eller telefon.

    Har du problem med en tjänst från oss? Ta snabbt och enkelt reda på om du berörs av en driftstörning genom att läsa vår driftinformation.

    • Kontakta oss
    •  
  • Ring till oss

    Ring oss på 0770-777 000 alla dagar kl. 8.00–22.00.

    Avsluta abonnemang?
    Då är du välkommen att ringa till oss kl. 8.00-18:00 alla vardagar.

    Företagskund här når du oss
    Fastighetsägare/Bostadsrättsförening här når du oss

    •  
  • Prata med oss på Facebook

    Du kan också ställa frågor till oss på Facebook. Vi svarar dig så fort vi kan inom våra öppettider under vardagar kl. 9.00–17.00.

    facebook.com/Bredbandsbolaget

Retur av modem
    •  
  • När du skickar tillbaka ditt modem
    Skriv ditt kontrakts- eller kundnummer på paketet. Har du fått en returavi lämnar du in den tillsammans med paketet hos ditt postombud. Tänk på att utrustningen måste returneras som ett företagspaket - ditt postombud hjälper dig med det.

    Paketet skickar du till:

    Bredbandsbolaget Bredband
    Långgatan 8
    341 06 LJUNGBY

Säkerhetsfrågor
    •  
  • Om du råkat ut för något olagligt eller obehagligt på nätet kan du anmäla det till Bredbandsbolagets kundsäkerhetsavdelning: abuse@bredband.com

Har du blivit uppringd av en säljare från Bredbandsbolaget?
    •  
  • Vi vill ibland vara säkra på att du nås av våra erbjudanden. I dessa fall använder vi oss av telemarketingföretag som arbetar med telefonförsäljning på uppdrag av Bredbandsbolaget. Vi följer bestämmelserna som fastställts av föreningen NIX-telefon.

    Självklart ställer vi mycket höga krav på de telemarketingföretag vi samarbetar med. Bland annat kräver vi att de följer branschetiska reglerna från Kontakta (Svenska Callcenterföreningen) och SWEDMA.

    Vi kontrollerar dessutom löpande att de företag som Bredbandsbolaget anlitar uppfyller våra krav på hur säljarna ska bemöta dig som är kund. Skulle vi upptäcka brister i kvaliteten vidtar vi självklart också åtgärder.

    Vill du inte bli uppringd?
    Vill du som kund bli spärrad för marknadsföring från oss kan du kontakta Kundservice.

  • Hittade du det du letade efter?
  • Tack för att du hjälper oss att bli bättre!
  • Stäng