Surfplatta

Så går du till väga när du behöver lämna in surfplattan på service

Garanti

Garantin gäller funktionsfel som inte har dykt upp på grund av yttre påverkan. Tillverkaren bestämmer villkoren för garantin vilket gör att tid och omfattning kan variera. Du hittar garantivillkoren för din produkt på tillverkarens webbplats.

Så gör du en servicebeställning

I samband med beställningen skickar du din surfplatta till vårt serviceställe för en bedömning. Du får ett mail eller sms där det står om skadan täcks av garantin. Om felet faller utanför garantin får du ett prisförslag för reparation. 

Du behöver ha ditt IMEI-nummer till hands när du fyller i din beställning. Numret hittar du på kartongen som surfplattan levererades i. Eller bland egenskaperna för surfplattan - se manualen.

  • Fyll i dina uppgifter och skicka
  • Du får en bekräftelse via sms och e-post
  • Du skriver ut din fraktsedel
  • Lämna in din surfplatta och fraktsedel till ditt närmsta postombud
  • Du kan följa ditt ärende via länken som skickades till dig  

Vi står för fraktkostnaderna.

Till Servicebeställningen

Vill du fråga om ditt ärende når du servicestället direkt på
Telefon: 040-680 30 70
E-post: kundservice@m-care.se

  • Hittade du det du letade efter?
  • Tack för att du hjälper oss att bli bättre!
  • Stäng