Hyrfilm

Varför blir jag ombedd att bekräfta uppdatering av abonnemang när jag försöker hyra film?

För att du försökt hyra en film som inte ingår ditt abonnemang. Det kan vara en film som finns att hyra hos till exempel SF Anytime eller C More. 

Kontakta kundservice på telefon 0770-777 000 om du behöver hjälp eller mer information. Kom ihåg att det är den som står på abonnemanget som måste ringa om man vill utöka abonnemanget.

Mitt lösenord för att hyra film fungerar inte

Kontrollera att du har rätt lösenord (det är samma som du loggar in i tjänsten med). Om du har glömt lösenordet eller om det ändå inte fungerar, testa att återställa lösenordet:

Du kan återställa ditt lösenord på två olika sätt:
  1. Via Mina sidor på bredbandsbolaget.se
  2. Direkt i Bredbandsbolaget Stream-tjänsten
Följ någon av länkarna ovan. I båda fallen anger du din e-postadress. Därefter kommer du att få ett mejl med instruktioner om hur du återställer ditt lösenord.

Jag har glömt mitt lösenord

Lösenordet är detsamma som när du loggar in i streamtjänsten. Om du inte kommer ihåg ditt lösenord så är det enkelt att återställa. Återställ ditt lösenord

Jag kan inte hyra film i iOS-appen, varför?

Du kan tyvärr inte hyra film via iOS-appen. Däremot kan du hyra film via stream.bredbandsbolaget.se och sedan se filmen på din Apple-enhet.
  • Hittade du det du letade efter?
  • Tack för att du hjälper oss att bli bättre!
  • Stäng